Cara Nak Buat Content Video Youtube Yang Menarik

Jenis yang lebih-lebih saya akan sekolahkan balik. Nah itu tadi adalah tips-tips mendetail mengenai cara membuat konten YouTube yang menarik untuk para pemula.


Cara Membuat Video Di Youtube Yang Bagus Youtube

Macam hari tu ada yang kata saya buat roti tak pakai sarung tangan saya cakap balik mana ada orang buat roti pakai sarung tangan.

. Kau pergilah kedai mamak tu tengok sendiri. Saya tengah makan dekat food court dekat tingkat atas TBS tu kira-kira pukul 8 malam. Kita sendiri nampak Ciri No 1.

Share video ke media sosial atau email. Upload teaser di media sosial Anda. Nak PdP abad ke 21 pengurusan guru juga perlu ke arah yang lebih.

Berikut ini adalah tips untuk menjadikan video Anda menarik. Polis kini mengesan individu dalam video Video viral berdurasi 10. Pasang thumbnail yang eye-catching dan tidak berlebihan.

Kalau dah habis baca panduan ni pergi ke Channel YouTube Blog Faiz dan subscribe sekali sebab di sana juga saya banyak buat tutorial seperti ini. Terpaksa guna pengalaman belajar sekolah menengah utk mengajar. Saya dengan kawan tengah tunggu bas nak balik ke Perak dari UPNM.

Selepas saya selesai makan saya perasan ada seorang pakcik ni duduk betul-betul di sebelah saya. Dalam tutorial ni saya dah beritahu macam mana cara nak buat kiriman wang pos sebab bila saya perhatikan masih ramai yang belum tahu macam mana cara nak buat wang pos sedangkan wang pos ni. Subjek diajar bukan yang guru belajar selama 5 tahun di maktab.

Saya tahu soal kebersihan sebab saya pun orang Islam. Pasang Video Anda di website. Saya perhati dia makan sebab nampak berselera sebab nampak lapar betul cara dia makan.

Babak pergaduhan antara orang awam dan pengawal di Hospital Sultan Haji Ahmad Shah HOSHAS Temerloh tular di media sosial semalam. Insiden tersebut dipercayai berlaku akibat rasa tidak puas hati dengan tindakan pengawal keselamatan yang melengahkan waktu pertukaran penjaga di wad. Saya nak makan pun saya potong kuku tak pakai pun quitex.

Kesian guru-guru di Sabah guru mengajar sampai 3 4 subjek waktu mengajar sehingga 40 waktu seminggu.


3 Ways To Cite A Youtube Video Wikihow


3 Ways To Cite A Youtube Video Wikihow


How To Edit Aesthetic Videos On Your Phone Youtube


How To Upload Unlisted Videos To Youtube Youtube

No comments for "Cara Nak Buat Content Video Youtube Yang Menarik"